Thursday, June 11, 2009

Rombongan Dari Kg - 31/5/2009

Gambar2 lawatan dari rombongan kg. Tapi alamak lupa nak amik gambar masa kat rumah sepang. Terima kasih ler kat semua yg dtg dari jauh, dtg bermalam kat rumah Fashanada.

Kor ojo kapok aei lah yo.

Dari Sepang, kitorang ke Pameran Bomba di Port Dickson (sebab Long sekeluarga takder kat rumah -- kena bertugas di pameran tu). Lepas tu terus ke Melaka.






Pameran bomba: Dah salam2 nak balik ni


















Dekna bergaya (mengeraskan dirinya) depan motor bantuan bomba.










Kak Ros dan anak daranya. Tu kat belakangnya atok volunteer jaga cucunya ni..
















Mau try ka.. ada berani?












peh! memang besar size tempat duduk dia.. kalau aku duduk cuma 'numpil' je nih..















Fulamak! boleh terbang ke menatang ni..













Ramai orang ooo dtg sini.. Tengok tu, di monopoli orang2 sendiri jek













Paneh, tapi seronok..
















Long dengan uniform resminya.. Hmmm... masih maintain nggarang gitu.









Naik bas ni bukan apa, dlm tu ada aircond, sejuk skit













Lagi foto bas pameran















Ada kerusi kosong.. tak duduk kang org lain duduk.. baik aku bawak je kerusi ni, orait gak












Selamat Maju Jaya















Yo wes ora opo lah. Wangsol disek.. Engko nek lapang ojo lali balik kg yo..










Kat Pantai Port Dickson:






Best lepak sini.. udara pantai sejuk je















Fulamak hai! Tangkap lentok.. Nun saujana mata memandang..













Tok Mat dgn Tok Nah..













Hmmm .. romantik kan?













Tgh tunggu masa nak balik ni... Tu semua muka dah penat tu













Mak datin dgn Deknis








Rumah Abg Ali, Melaka:







Meh masuk meh! sila .. sila ..













Lunch time ..















Jemput makan ye...
















No comments: